Παραδόθηκε ο οδικός άξονας Κορίνθου – Πατρών. Ο κύκλος του αίματος των τροχαίων ατυχημάτων, της τριτοκοσμικής ταλαιπωρίας, του αποκλεισμού της Δυτικής Ελλάδας, της Ηπείρου, της Πελοποννήσου και των νησιών του Ιονίου από την υπόλοιπη Ελλάδα σε έναν από τους πιο επικίνδυνους δρόμους της Ευρώπης, έκλεισε οριστικά. Μαζί έκλεισε και ο κύκλος των οικονομικών αποζημιώσεων και υπερβάσεων, που άνοιξαν οι συμβάσεις των προηγούμενων κυβερνήσεων και πλήρωσε ακριβά ο ελληνικός λαός. Χαιρετισμός στα εγκαίνια της διπλής σήραγγας της περιοχής «Παναγοπούλα».
Στις 14:30 σε πιο… στενο κύκλο θα δοθεί στην κυκλοφορία η σήραγγα της Κλόκοβας, η μεγαλύτερη στην Ιόνια Οδό και το τμήμα μέχρι το Κεφαλόβρυσο. Συνολικά θα δοθούν στην κυκλοφορία 37 χιλιόμετρα νέου κλειστού αυτοκινητόδρομου και αν προσθέσουμε τα 59 χιλιόμετρα που ήδη λειτουργούν από τις 27 Δεκεμβρίου, τότε πλέον, από την Κλόκοβα μέχρι και την Παράκαμψη Αμφιλοχίας, θα έχουν δοθεί στην κυκλοφορία 96 χιλιόμετρα νέου δρόμου.
Για τα υπόλοιπα υπό κατασκευή τμήματα, ο μέχρι σήμερα προγραμματισμός είναι την Πρωτομαγιά να δοθούν και τα πρώτα χιλιόμετρα από το Αντίρριο μέχρι την Κλόκοβα, ολοκληρώνοντας πλήρως το νότιο τμήμα που θα διαθέτει 100χλμ συνεχούς αυτοκινητόδρομου. Για το καλοκαίρι προγραμματίζεται η ολοκλήρωση των 2 τελευταίων τμημάτων Αμφιλοχία-Άγιος Δημήτριος και Πέρδικα-Κοσμηρά που θα ολοκληρώσει πλήρως το έργο.